Direktlänk till inlägg 30 juli 2014

Den bästa

Av Micke Andersson - 30 juli 2014 00:49

Fästmön sara har idag haft en tuff dag på jobbet å fått ångest över att prata med chefen imorron. Men jag har försökt förklara för henne att det som någon annan gjort fel skall inte hon ta åt sig av.
Men hon har svårt för att inte ta åt sig ändå.

Men en sak skall hon veta att jag stöttar henne i både vått å torrt å att hon är mitt allt utan henne hade livet inte varit så bra.

Om 2 veckor så har jag 4 veckors semester å då skall tiden ängnas åt att ta hand om å pyssla om mitt hjärta som inte har ngn semester i år. Skall göra allt som krävs för att underlätta för henne.

MASSOR MED KÄRLEK TILL SARA EKFELDT.

Allmänt · Jobb · Vi
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micke Andersson - 26 oktober 2014 13:02

I fredags 18:45 tog min mormor sitt sista andetag.Hon blev 100 å ett halvt är gammal. Jag vill speciellt tacka min underbara sambo för att hon hjälpte min underbara lilla syster med att klä mormor i sina fin kläder så vår mor fick se sin mor som hon...

Av Micke Andersson - 14 augusti 2014 14:39

Att få gör min älskade fästmö Sara den gladaste och lyckligaste ever finns där å jag hoppas verkligen att jag lyckas med det oxå. Hon har det kämpigt just nu med att jobba 90%. Jag har sagt till henne att prata med sin chef om att få gå ner till unge...

Av Micke Andersson - 30 juli 2014 06:25

Vi har börjat med gt som heter fit line å det är kort fattat en morgon drink en när som helst på dagen drink å en kvälls drink. Nattdrinken har fibrer å massa annat som är bra för kroppen sen har vi ngt som heter activicer å in den är det en massa v...

Av Micke Andersson - 29 juli 2014 00:34

Med sommar å värme men as jobbigt med värmen hemma i sovrummet när man skall sova. Det tycker vi båda 2. Jag är så så stolt över min älskade Sara som jobbar å sliter som hon gör, att hon är trött å sliten är INTE alls konstigt å jag stöttar henne ...

Av Micke Andersson - 24 maj 2014 20:45

I Torsdags hade vi en lite utflykt till skogen å alldeles bredvid låg tenhultasjön vi hade en härlig å riktigt mysig picknick. Detta har vi bestämt oss för att göra om flera gånger nu gäller det bara å hitta de där mysiga ställena där man kan bara va...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards