Alla inlägg under mars 2014

Av Micke Andersson - 26 mars 2014 01:40

dag idag började med att Sara chef ringer vid 11 å då har jag sovit 3 timmar. Blev pigg med en gång vilket absolut inte gjorde något. Vi låg å bara mös i nästan 1 timme riktigt härligt. Sara gick till jobbet å fick schema för april månad när hon kom hem så åkte vi å handlade både mat å andra grejer. Sen hem och då åt vi sen iväg till jobbet. Som sagt vi hann med en del idag vilket var ganska skönt ?

Ååå jag säger det igen Sara är världens bästa älskling.
älskar dig mest av allt i hela världen Sara du betyder allt för mig å jag skulle inte kunna leva utan dig.
känslorna bara växer å växer för varje dag å jag blir bara mer å mer kär i dig.
Jag har aldrig haft sådana här känslor innan men vilken feeling.

Allmänt · Jobb · Vi
Av Micke Andersson - 25 mars 2014 02:23

samtidigt oerhört medlidande eftersom älsklingen har så svårt för att få somna om efter att ha sovit riktigt djupt i ca 3 timmar. Samtidigt som jag är så himla glad och stolt över att hon klarade av dagen utan panikattacker och fick 24 av 25 på provet. Jag har helt enkelt världens bästa flickvän som jag älskar mest av allt på denna jord.

Av Micke Andersson - 23 mars 2014 23:23

Jag vill bara önska min älskade flickvän och sambo LYCKA TILL Imorgon med sin deligeringsutbildning samt prov.


Massor med LYCKA TILL SARA EKFELDT DU ÄR BÄST.

Av Micke Andersson - 23 mars 2014 17:06

Usch idag har jag ingen som helst lust att gå till jobbet. Det har jag i och för sig aldrig på söndagar. Jag vill ju bara vara hemma och mysa med min älskade Sara. Å inatt bmir det ingen sömn förrens runt 08:30 då jag skall köra Sara dit hon skall ha sin delegeringsutbildning då hon inte vill åka bussen tidigt på morgonen med alla skolungdomar. Rädslan att få panik attack finns inom henne å därför offrar jag lite av min sömn eftersom hon är min största kärlek å hon skall fortsatta må så här bra som hon gör nu. Vi skall därför inte äventyra det med en busstur när vi inte behöver det ;)


Älskar dig Sara så enormt mycket å jag kommer finnas till för dig resten av våra liv <3

Av Micke Andersson - 22 mars 2014 10:05

Jaha då var man nere i P7:an igen då sitter ju här var 6:e lördag i Råslätts gör det själv garage. Sara vaknade till precis när jag kom ner och smsade men skrev till henne att hon skulle somna om en stund till då hon vändigt å vritt sig inatt.

Eftersom vi hade tänkt ha en riktigt myskväll ikväll så vill jag ju ha henne så pigg som möjligt själv hoppas jag på sockerkickar hehehehehe ;)

Hon kommer komma ner till mig runt 13 ungefär så jag längtar redan efter världens mest vackra snygga sexiga och underbara flickvän.

Av Micke Andersson - 22 mars 2014 04:23

Den här dagen har varit en härlig dag trotts att Sara varit lite små krasslig.
Men efter vi hade ätit pankakor så verkar det som hennes mage hart börjat vända tillbaks till det vanliga igen ;)

Efter middagen så har vi haft lite spa här hemma med intimrakning av varandra plus att min älskade Sara fick massage på ben nacke och rygg. Är glad för hennes skull då hennes ichias verkar som den är lugn just nu å hon inte har ont.

idag har vi mesta dels legat i sängen vilket är supermysigt men störta anledningen är att hon skall bli frisk. Nu till natten fick älsklingen lov att ta en zopiklon så hon fåt sova ut.

Morgon dagen börjar för min del nere i gör det själv garaget p7:an. Sara kommer ner till mig där när hon vaknat. Å vi har sagt att vi skall ha en riktig myskväll imorron så det vill till att jag är pigg då eftersom jag inte sover alls natten mot lördag ;)

Av Micke Andersson - 21 mars 2014 15:45

Idag mår min älskade Sara bättre men hon har fortfarande feber och lite ont i magen så idag när jag är ledig så rår jag om henne och just nu ligger hjärtat och sover. Hon har även skrivit in att hon är sjuk både imorron och på söndag så att hon kommer orka med utbildmimgem på måndag.


Samtidigt som hon ligger och sover så har jag en stor städning av hemmet och det går undan strax klar bara kök och balkog kvar medans jag tog mig en liten paus.


Katterna ligger och sover under datorskärmen de har fattat att de inte skall vara ivägen.


Ikväll blir det en riktig myskväll ;)

Av Micke Andersson - 20 mars 2014 18:02

Jag har världens absolut bästa älskling. Trotts lite missförstånd å en del gråt från min sida så hade vi en liten mysstund där jag gav henne massa med kärlek.
Hon har dock riktigt riktigt ont i sin höft idag så ordination från mig blev att för det första ta en zopiklon vid 21 så hon blir däckad vid 22 sen kommer jag hem vid 24 å kryper ner bredvid henne och förhoppningsvis somnar med en gång.

Sara jag älskar dig mest av allt och du är mer värd än mitt egna liv.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards