Direktlänk till inlägg 23 april 2014

Lycklig

Av Micke Andersson - 23 april 2014 05:19

Detta är Vår sång min och Saras ;)


Jag är så himla lycklig och livet kan knappt bli bättre än så här. finns en ingrediens som skulle fullborda den totala lyckan men den kommer förhoppningsvis inom en snar framtid den oxå ;)


Som jag skrev i tidigare inlägg så i fredags alltså den 18/4 så förlovade vi oss och det har aldrig känts mera rätt.

Sara får mig att le och känna mig så underbart älskad. Vi passar varandra som handen i en handske.


Är det något som jag är helt 100% säker på så är det att Sara kommer få stå ut med mig till döden skiljer oss åt.

nu undrar väl kanske de som läser det här ok finns det ngt bestämt datum vi skall gifta oss på? Japp det finns det men det kan hinnas att ändras på mer än en gång kanske för vi vill båda ha ett datum som vi bägge lätt kan komma ihåg, då vi INTE har sveriges bästa minne någon av oss hihhihihi. ;)


Å nu sitter jag även här och är 1 år äldre då jag igår den 22:a fyllde mina mäktiga 39 bast.


Sitter här nu å bara väntar på att klockan skall bli 05:45 så jag kan gå in med frukost på sängen till min älsade  Sara som jag idag tycker så väldigt synd om då hon knappt fått sova ngt då hon gick av vid 21 och har svårt för att somna och skall börja jobba nu redan vid 07 igen. Jag kommer har en riktigt trött älskling som kommer hem vid 16 och skall få maten serverad för att sen hoppa i säng och sova.


Än en gång så jag är den lyckligaste fästmannen ever tror jag för just nu känns ingenting direkt jobbigt eller tråkig.

Å jag är så STOLT över att Sara klarar av sitt jobb så bra som hon gör. Att hon är trött efter arbetspassen det gör absolut ingenting :)


ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN SARA EKFELDT MASSOR MED KYSSAR TILL DIG BABE <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Allmänt · Jobb · Vi
 
 
sara

sara

5 maj 2014 22:13

Du och jag för alltid, en oslagbar kombination älskling! Du kommer få stå ut med mig ♡♡♡♡♡
Du är mitt allt, mitt liv!!! Trodde aldrig jag skulle träffa nån som dig, som tog mig med storm och verkligen visat vad kärlek innebär!

http://jaktenpaplusset.bloggplatsen.se

Micke Andersson

5 maj 2014 23:30

Du har så rätt babe du och jag för alltid babe.
Jag är så lycklig att du hittade mig älskling å dig kommer jag ha i mitt liv tills jag dör. Älskar dig mest av allt på denna jord å du är oxå mitt allt å mitt liv hjärtat.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micke Andersson - 26 oktober 2014 13:02

I fredags 18:45 tog min mormor sitt sista andetag.Hon blev 100 å ett halvt är gammal. Jag vill speciellt tacka min underbara sambo för att hon hjälpte min underbara lilla syster med att klä mormor i sina fin kläder så vår mor fick se sin mor som hon...

Av Micke Andersson - 14 augusti 2014 14:39

Att få gör min älskade fästmö Sara den gladaste och lyckligaste ever finns där å jag hoppas verkligen att jag lyckas med det oxå. Hon har det kämpigt just nu med att jobba 90%. Jag har sagt till henne att prata med sin chef om att få gå ner till unge...

Av Micke Andersson - 30 juli 2014 06:25

Vi har börjat med gt som heter fit line å det är kort fattat en morgon drink en när som helst på dagen drink å en kvälls drink. Nattdrinken har fibrer å massa annat som är bra för kroppen sen har vi ngt som heter activicer å in den är det en massa v...

Av Micke Andersson - 30 juli 2014 00:49

Fästmön sara har idag haft en tuff dag på jobbet å fått ångest över att prata med chefen imorron. Men jag har försökt förklara för henne att det som någon annan gjort fel skall inte hon ta åt sig av. Men hon har svårt för att inte ta åt sig ändå. ...

Av Micke Andersson - 29 juli 2014 00:34

Med sommar å värme men as jobbigt med värmen hemma i sovrummet när man skall sova. Det tycker vi båda 2. Jag är så så stolt över min älskade Sara som jobbar å sliter som hon gör, att hon är trött å sliten är INTE alls konstigt å jag stöttar henne ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards